اخبار

گزارشات اجرایی از سال 2021

1.اشتراک های چندگانه در بازارهای بالغ رایج تر می شود

در سراسر نمونه ما، اکثریت کسانی که پرداخت می‌کنند فقط یک اشتراک می‌گیرند، اما در ایالات متحده میانه اکنون دو اشتراک است. این بدان معناست که بیش از نیمی از کسانی که پرداخت می کنند، اشتراک بیش از یک عنوان را می گیرند. این ممکن است به این دلیل باشد که در ایالات متحده اکنون طیف گسترده‌ای از گزینه‌های اشتراک و عضویت از سوی ناشران بزرگ و روزنامه‌های محلی – و همچنین برای روزنامه‌نگاران منفرد (مانند خبرنامه‌ها یا «عضویت‌های کانال» برای سازندگان YouTube) وجود دارد. اقلیت رو به رشد آمریکایی‌ها، می‌بینیم که اکنون یک نشریه ملی را با یک ارائه‌دهنده محلی یا با نوعی ناشر تخصصی ترکیب می‌کنند. جمع‌آوری‌کننده‌هایی مانند Apple News+ نیز نقش دارند. در جای دیگر، ما پاسخ دهندگان را می یابیم که عنوان ملی را با عنوان بین المللی مانند نیویورک تایمز ترکیب می کنند، اغلب با قیمتی با تخفیف.بهترین کلاس های آیلتس تهران

اگر می‌خواهم در جامعه‌ای آزاد و دموکراتیک زندگی کنم، وظیفه من به عنوان یک شهروند است که از مطبوعات و رسانه‌های آزاد، مستقل و مبتنی بر واقعیت حمایت کنم.

2.M، 58، ایالات متحده

مشترک نه نشریه از جمله نیویورک تایمز، واشنگتن پست، ایندیاناپولیس استار، اکونومیست، پروپوبلیکا، و گاردین

هر کدام دیدگاه متفاوتی را در مورد موضوعات مختلف ارائه می دهند و نیازهای متفاوتی را برآورده می کنند. آنها تمایل به ارائه دیدگاه های دقیق یا جایگزین دارند.حرف ربط در انگلیسی

3.M، 58، ایالات متحده

مشترک وال استریت ژورنال، The Athletic (Sport) Center Daily Times (پنسیلوانیا) و National Review (مجله/وب سایت محافظه کار نظر)

[انتشارات متفاوت] نقاط قوت مختلف – دیلی تلگراف برای ورزش، نیویورک تایمز برای اخبار ایالات متحده.

3.M، 62، انگلستان

به نظر می‌رسد الگوی اشتراک‌های متعدد شبیه به روشی است که در آن خدمات پخش ویدیوی درخواستی توسعه یافته است، با اقلیتی از علاقه‌مندان به گرفتن اشتراک‌های متعدد یا ترکیب یک محصول اختصاصی اشتراک ممتاز (مانند نتفلیکس، دیزنی+) با اشتراک یک جمع‌کننده یا بسته بزرگ‌تر (مانند Amazon Prime یا YouTube Premium).

4.چشم انداز آینده

اشتراک‌ها برای برخی از ناشران شروع به کار کرده‌اند، اما مشخص نیست که برای همه مصرف‌کنندگان کار کند. اکثر مردم به اندازه کافی به اخبار علاقه ندارند، یا درآمد قابل تصرف کافی برای اولویت دادن به اخبار بر سایر بخش های زندگی خود ندارند. دیگران ممکن است مقاومت کنند زیرا از انتخاب منابع متعدد لذت می برند و نمی خواهند محدود به یک یا دو نشریه باشند.

اکنون آنلاین است. شما برنامه ها را دارید به معنای واقعی کلمه در همه جا وجود دارد، بنابراین نیاز به پرداخت برای آن، من واقعاً آن را نمی بینم.

5.F، 25، گروه تمرکز بریتانیا

من می توانم تمام اطلاعات مورد نیاز خود را با برنامه جمع آوری که استفاده می کنم به دست بیاورم. زندگی من حول محور تلفنم می چرخد ​​و هر وقت فرصتی آزاد دارم، سریع اخبار را چک می کنم و نیازی به اشتراک نمی بینم.

6.M، 54، گروه تمرکز آلمان

اخیراً چند جا وجود دارد که می‌خواستم [اخبار] را جستجو کنم، اما [پشت یک دیوار پرداخت] قفل شده است. اما من وسوسه نمی شوم برای آن هزینه کنم. من فقط آن را نمی خوانم.

7.M، 26، گروه متمرکز ایالات متحده

در میان کسانی که پرداخت نمی کنند، فقط یک اقلیت کوچک می گویند که احتمالاً در آینده این کار را برای انتشارات آنلاینی که دوست دارند انجام دهند. نرخ ها در کشورهایی که در حال حاضر تا حدودی پایین تر از خط هستند (16٪ در نروژ) در مقایسه با کشورهایی که چنین نیستند (8٪ در بریتانیا) بالاتر است که نشان می دهد (الف) هنوز هم فضایی برای رشد حتی در بزرگسالان وجود دارد. بازارها، و (ب) عرضه فراوان اخبار رایگان، اعم از ارائه دهندگان خدمات تجاری یا عمومی، یک عامل کلیدی برای برخی از کسانی است که در حال حاضر پول نمی پردازند.

8.آینده رسانه های محلی

این یافته که برخی از مردم در برخی کشورها آماده هستند تا برای اخبار محلی به شکل دیجیتال هزینه کنند، برای کسانی که نگران پایداری رسانه های خبری محلی هستند، دلگرم کننده خواهد بود. تجزیه و تحلیل پوینتر نشان داد که از زمان شروع کرونا، بیش از 60 سازمان خبری محلی در ایالات متحده تعطیل شده اند یا به طور موقت بسته شده اند. مقیاس چالشی که اکنون با آن روبرو هستند.

در حالی که مردم هنوز روزنامه‌ها را بهترین مقصد برای سیاست‌های محلی می‌دانند، در سایر زمینه‌ها موتورهای جستجو، بازارهای اینترنتی یا رسانه‌های اجتماعی اکنون بهتر یا راحت‌تر در نظر گرفته می‌شوند.

با نگاهی به بریتانیا، به عنوان یک مثال (نمودار زیر را ببینید)، مخاطبان بیشتر از موتورهای جستجو و سایر سایت‌های اینترنتی به عنوان بهترین مکان برای دسترسی به اطلاعات آب‌وهوا یا مشاغل محلی، همراه با رسانه‌های اجتماعی برای توصیه‌هایی درباره «کارهایی که باید انجام شود» استفاده می‌کنند. . روزنامه‌ها حتی مکان اصلی برای اطلاعات مربوط به COVID-19 نیستند، که به راحتی از طریق تجسم داده‌ها در نتایج جستجوی Google، از فید رسانه‌های اجتماعی یا از یک وب‌سایت رسمی دولتی قابل دسترسی است. در مقابل، در نروژ، روزنامه‌های محلی به‌عنوان منبع اصلی برای سیاست (71%)، جنایت (73%)، اخبار کرونا (53%) و کارهایی که باید انجام شوند (46%) دیده می‌شوند. فقط برای آب و هوا و مشاغل محلی، نروژی ها راحتی بیشتری با سایت های اینترنتی یا موتورهای جستجو پیدا می کنند. با این معیار، نروژی‌ها برای روزنامه‌های محلی خود بیش از دو برابر انگلیسی‌ها در هر گروه ارزش قائل هستند.

9.نسبت کاربران اخبار محلی که فکر می کنند هر کدام برای آن موضوع بهترین هستند

تحقیقات امسال ما همچنین نشان می دهد که بین میزان دلبستگی مردم به جامعه محلی خود و میزان مصرف اخبار محلی ارتباط وجود دارد. پاسخ دهندگان هم در اتریش و هم در سوئیس از جمله کشورهایی هستند که به شدت احساس وابستگی می کنند و – مانند نروژ – این کشورها نیز کشورهایی هستند که مصرف اخبار محلی در آنها بیشتر است و ارزش روزنامه های محلی به شدت احساس می شود. ممکن است دلایل زیادی برای این وجود داشته باشد، از جمله جغرافیا، زبان، ساختار جمعیتی، یا میزان کنترل سیاسی که در سطح محلی اعمال می شود. داستان متفاوتی در بریتانیا (48٪ پیوست) و ژاپن (37٪) است، که هر دو سیستم های سیاسی متمرکزتری دارند و مردم بیشتری در شهرهای بزرگ زندگی می کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا