سفر و گردشگری

بهترین شهرهای اروپا برای بازدید

1. وین

یکی از باشکوه ترین و زیباترین شهرهای اروپا، میراث امپراتوری چشمگیر وین واقعاً منظره شگفت انگیزی را ایجاد می کند.

زمانی که مقر هاپسبورگ ها و پایتخت امپراتوری اتریش مجارستان بود، ثروت و ثروت برای قرن ها به وین سرازیر شد. این امر به ساخت کاخ ها و پارک های باشکوه، بناهای تاریخی و موزه ها دامن زد. بسیاری از آنها در امتداد خیابان Ringstrasse، که مرکز شهر را احاطه کرده است، یافت می شوند.

وین که به شهر موسیقی شهرت دارد به دلیل آهنگسازانش مشهور است و تماشای اجرا در اپرای باشکوه دولتی وین تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما رقم می زند.

2. برلین

برلین، پایتخت زیبای آلمان، دارای برخی از بهترین و پذیرفته‌ترین تفریحات شبانه در اطراف است، با بارهای تند و تیز و کلوب‌های مد روز که می‌توانید امتحان کنید.

در سال‌های اخیر، این شهر با سرعت زیادی تغییر کرده و تکامل یافته است و ساختمان‌های جدیدی به هر کجا که نگاه می‌کنید ظاهر می‌شوند. این به این دلیل است که پس از بمباران سنگین برلین در طول جنگ جهانی دوم، فضاهای خالی زیادی باقی ماند. با این حال، در میان ساختمان‌های کثیف، سنگ‌ریزه‌شده و گرافیتی آن پراکنده شده است، اما همچنان می‌توانید مکان‌های تاریخی متحرک و مهمی مانند دیوار برلین و بنای یادبود هولوکاست را بیابید.

از آنجایی که بسیار چندفرهنگی است، مناظر آشپزی و فرهنگی برلین به ویژه ارزشمند است که در آن جستجو کنید. یک مکان بسیار دلپذیر، پایتخت همه را می پذیرد و همه علاقه ها را برآورده می کند.

3. دوبرونیک

در قرون وسطی، دوبرونیک رقیب اصلی ونیز بود. دو دولت شهر برای تجارت، قدرت و اعتبار با هم درگیر شدند.

در نتیجه، بسیاری از ساختمان‌های باشکوه و بناهای تاریخی مهم در این زمان ساخته شد و شهر محصور شده به “مروارید آدریاتیک” معروف شد. موزه های آن به دلیل تأثیر قبلی خود، اکنون میزبان مجموعه های شگفت انگیزی از آثار هنری و تاریخی هستند. از آنجایی که سواحل ایده‌آل زیادی در این نزدیکی وجود دارد که می‌توانید در آن استراحت کنید، هر بازدیدی می‌تواند به اندازه شما آرامش‌بخش یا دشوار باشد.

در حالی که می تواند با گردشگران غرق شود، دلیلی وجود دارد که چرا بسیاری از مردم به دوبرونیک سرازیر می شوند. احاطه شده توسط آب های درخشان با طبیعت دوست داشتنی زیادی در نزدیکی، مقصد اصلی کرواسی است.

4. سن پترزبورگ

قرار گرفتن در دهانه رودخانه نوا، دومین شهر بزرگ روسیه که مسلماً زیباترین شهر روسیه است، مکان دیدنی است.

با وجود اینکه تنها در سال 1703 توسط پیتر کبیر تأسیس شد، خانه امپراتوری سابق تزارها در برابر چشمان شما خیره می شود. این به این دلیل است که او از ساخت تعدادی کلیسای جامع بزرگ و کاخ‌های باشکوه حمایت مالی کرد که اکنون در میان کانال‌ها و آبراه‌های متعدد شهر قرار دارند. با این حال، از میان بسیاری از جاذبه‌های در سطح جهانی، موزه هرمیتاژ سر و گردن بالاتر از بقیه است و نباید آن را از دست داد.

از آنجایی که سنت پترزبورگ به خاطر هنرهای نمایشی باورنکردنی خود مشهور است، هیچ بازدیدی بدون تماشای یکی از باله‌ها، کنسرت‌ها یا اپراهای الهی آن کامل نمی‌شود. اطلاعات کامل ویدئویی شهر سنت پترزبورگ را ببینید تا با فرهنگ آن شهر آشنا شوید.

5. بارسلونا

شهر ساحلی بارسلونا با آب و هوای گرم و دلپذیر، مکانی بسیار زیبا و دلپذیر برای گذراندن زمان است.

دومین شهر اسپانیا که غرق در تاریخ است، مجموعه ای خیره کننده از مناظر تاریخی قدیمی را در خود جای داده است و ویرانه های رومی در کنار محله زیبای گوتیک قرار دارند. به دلیل ریشه‌های قدیمی‌اش، خیابان‌های آن سبک‌های معماری بی‌شماری را به نمایش می‌گذارند، همانطور که شاهکار گائودی La Sagrada Familia بهترین نمونه آن است.

صحنه فرهنگ و هنر بارسلونا به همان اندازه پر جنب و جوش است. موزه‌ها و گالری‌های شگفت‌انگیز آن مملو از آثار هنری زیبا از استادان کاتالانی مانند دالی و میرو است. علاوه بر این، این شهر به خاطر تیم فوتبال معروف و زندگی شبانه پر جنب و جوش معروف است.

6. آمستردام

آمستردام که به دلیل کانال های دیدنی که در قلب شهر پرپیچ و خم می شوند، شهرت دارد، مطمئناً تصویر زیبایی را ترسیم می کند. بسیاری از خانه‌های شهری شگفت‌انگیز و خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده با جو را به آن اضافه کنید، و به راحتی می‌توان فهمید که چرا این مکان برای چنین مقصد گردشگری محبوبی است.

پایتخت هلند علاوه بر معماری نفیس خود، موزه‌های جذاب زیادی نیز دارد. در حالی که موزه ون گوگ و Rijksmuseum بازدیدکنندگان زیادی را با آثار هنری شگفت‌انگیز خود جذب می‌کنند، همان‌طور که بسیاری از آن‌ها به موزه آنه فرانک می‌روند تا جلوه مهمی را که از گذشته به آن ارائه می‌دهد.

آمستردام یک مکان بسیار متحمل و مترقی، همچنین مدتهاست که به خاطر زندگی شبانه تندش شناخته شده است.

یکی از بهترین زمان‌های سال برای بازدید، روز پادشاه است، زمانی که تمام شهر با رنگ نارنجی پوشیده شده و همه برای جشن تولد پادشاه به خیابان‌ها می‌روند.

برای مهاجرت کردن به هر کدام از شهر های بالا باید از تجربیات بقیه استفاده کنید. بهترین دفتر مهاجرتی تهران می تواند شما را برای مهاجرت راهنمایی کند و کار شما را راحت تر کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا