سرگرمی و متفرقه

چگونه در دانشگاه دوست مناسب پیدا کنیم؟

اگر مطمئن نیستید که چگونه در دانشگاه دوست پیدا کنید، این مقاله را مطالعه کنید.

دوست یابی در باشگاه ها

یک مکان عالی برای دوست یابی، پیوستن به یک گروه فوق برنامه است.باشگاه ها مکان خوبی برای پیدا کردن دوستانی هستند که مانند شما فکر می کنند و علایق شما را به اشتراک می گذارند.

در هنگام پیوستن به باشگاه ها سعی کنید حداقل یک باشگاه حرفه ای و یک باشگاه تفریحی داشته باشید.

یک باشگاه حرفه ای به شما این امکان را می دهد تا با افرادی که در کلاس های شما حضور دارند، دوست شوید. حتی می توانید برای قرارهای مطالعه با این دوستان برنامه ریزی کنید، چیزی که همه در دانشگاه می توانند از آن بهره مند شوند.

یک باشگاه سرگرم کننده به شما کمک می کند تا دوستانی پیدا کنید که بتوانید با آن ها بیرون بروید. این دوستان بیشتر دوستانی هستند که به سینما، شام، قهوه، کنسرت، مهمانی و غیره می روید.

بدیهی است که اگر علاقه ای به شرکت در یک مسابقه ورزشی نداشته باشید، احتمالا قادر به ایجاد دوستی هایی که دوام داشته باشند نخواهید بود، اما اگر عاشق ورزش و رقابت باشید، به احتمال زیاد دوستی های پایدار را در فضای مجازی پیدا خواهید کرد.

می توانید برای یافتن دوست به یونان بروید.

رفتن به یونان یک روش آزموده شده و درست برای ایجاد دوستی های قوی است، بنابراین اگر مجبور به انجام این کار هستید، قطعا برخی از فالوورهای مختلف و فالوورهایی که به بهترین شکل با شما هماهنگ هستند را فالو کنید.

استفاده از ابتدای ترم برای دوست یابی در کلاس ها

اغلب اوقات، دانش آموزان کلاس های خود را طوری انتخاب می کنند که قبل از انتخاب کلاس، نیازهای خود را به بهترین نحو برطرف کنند تا مطمئن شوند که توسط دوستانشان احاطه شده اند.

این بدان معناست که بسیاری از همسالان شما ممکن است افراد حاضر در کلاس را نیز به خوبی نشناسند. این بهترین فرصت برای جست وجو و پیدا کردن دوستان جدید است.

زود رسیدن به کلاس (حداقل در روز اول)یک تمرین مهم است که باید به دلایل متعدد آن را انجام دهید. زمانی که سعی می کنید دوستانی پیدا کنید، با ورود یش از موعد به کلاس، خود را به همسالان معرفی می کنید. زمانی که افراد در کنار شما می نشینند، در مورد چگونگی مطالعه برای آن کلاس صحبت کنید.

حضور دوستان در محوطه دانشگاه

بسیاری از دانشکده ها دارای سالن های ورزشی، زمین های والیبال و استخرهایی هستند که استفاده از آن ها برای دانشجویان آزاد است. اغلب اوقات وقتی با یکی دو دوست والیبال بازی می کردم، یک نفر پیش ما می آمد و درخواست بازی می کرد.

یکی دیگر از مکان های دانشگاه برای دوست شدن در سالن غذاخوری است. افراد بسیار کمی از تنها خوردن در انظار عمومی لذت می برند، بنابراین درخواست پیوستن به یک جمع اغلب مورد استقبال قرار می گیرد.

در اینجا یک دستورالعمل در مورد نحوه ایجاد رابطه دوستی در طول شام آورده شده است:

  • با یک سوال ساده شروع کنید.
  • بعد از اینکه نشستید، خودتان را معرفی کنید و بپرسید که نام طرف مقابل چیست؟
  • سعی کنید با استفاده از سوالات باز، مکالمه را ادامه دهید.
  • اگر دوست جدید شما ساکت است و پاسخ های کوتاهی می دهد، سعی کنید موقعیت را درک کنید و ارزیابی کنید که آیا آن ها ممکن است فقط یک فرد آرام، درون گرا یا خجالتی باشند. اگر این طور است، از پاسخ دادن به سوالات خودتان برای کمک به ادامه مکالمه نترسید. شما تنها کسی نیستید که در مورد دوست شدن و ملاقات با افراد جدید عصبی هستید.
  • به طور کلی سعی کنید مکالمه را خوش بینانه و مثبت نگه دارید. اجازه دهید دوست جدیدتان شام را با حال و هوای خوب ترک کند زیرا این کار باعث می شود آن ها شما را با احساسات خوب مرتبط کنند و بخواهند دوباره شما را ببینند.

توجه داشته باشید که ممکن است بهترین دوست مادام العمر خود را در خارج از خانه ملاقات نکنید و این اشکالی ندارد.

بسیاری از فیلم ها و برنامه های تلویزیونی نشان می دهند که شما در اولین روز کالج با بهترین دوست و هم کلاسی خود ملاقات خواهید کرد. اگرچه این یک سناریوی غیرممکن نیست، اما به احتمال زیاد اولین دوستانی که پیدا می کنید در آینده به ندرت با آن ها تعامل خواهید داشت. تا جایی که می توانید با افراد جدید ملاقات کنید تا بتوانید فرد مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا