سفر و گردشگری

زیباترین شهرهای آمریکای شمالی

بنف، کانادا

پارک ملی بنف یکی از زیباترین مکان های دیدنی در جهان است. آیا اخیرا وارد اینستاگرام شده اید؟ بانف، آلبرتا در چند سال گذشته بهترین مکان برای سفر بوده است. کوه های وسیع، دریاچه های آبی زیبا و یک شهر کوچک کانادایی جذاب را تصور کنید. اگر به نظر مکان مناسبی برای گذراندن تابستان، پاییز، زمستان و بهار است. دلیلش اینه که هست! بهترین اپلیکیشن آموزش زبان فرانسه

بانف همچنین نزدیک کوه نورکی، پیست اسکی دریاچه لوئیز و بنف سانشاین است تا SkiBig3 را تشکیل دهد. Banff در زمستان به یک اسکی باز یا اسنوبوردور نسخه بهشت ​​تبدیل می شود.بهترین اپلیکیشن آموزش زبان روسی

چارلستون، کارولینای جنوبی

من برای اولین بار به چارلستون رفتم تا بهترین دوستم را ببینم که بعد از دانشگاه با دوست پسرش به آنجا نقل مکان کرد. او از آن زمان دوست پسرش را رها کرده است اما خانه ای در چارلستون خریده است و فکر نمی کند که هرگز آنجا را ترک کند.

چرا؟ مکان‌های تاریخی مرکز شهر بین رودخانه‌های اشلی و کوپر. خوشبختانه، شهر از آسیب های قابل توجهی از جنگ داخلی فرار کرد، بنابراین برخلاف دیگر شهرهای ایالات متحده، ساختمان های اینجا گنجینه های واقعی هستند. برای یک شهر بزرگ، هیچ ساختمان بلندی خط افق را قطع نمی کند. در عوض، کلیساها، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌های مد روز و خانه‌های قدیمی رنگارنگ را در این شهر بندری خواهید دید.

نیویورک

روی زمین، نیویورک سنگ‌آلود ممکن است زیباترین شهر نباشد، و بدون شک نقاط زشت زیادی وجود دارد. با متروی نیویورک چند سواری کنید، چیزهای بد زیادی خواهید دید. با این حال، هیچ خط افقی نمادین تر از نیویورک با شاهکارهای معماری، پل ها و پارک مرکزی آن وجود ندارد.

تقریباً غیرممکن است که از پل بروکلین، ساختمان امپایر استیت، ساختمان فلاتیرون، ایستگاه بزرگ مرکزی، مرکز تجارت جهانی وان، کتابخانه عمومی نیویورک، ساختمان کرایسلر و مجسمه آزادی شگفت زده نشوید – این لیست می تواند ادامه یابد. رستوران‌ها، بارها، غذاهای خیابانی، موزه‌ها، مکان‌های کنسرت، گالری‌های هنری و محله‌های نیویورک، همگی در سطح جهانی هستند.

زیباترین شهرهای آمریکای جنوبی

کیتو، اکوادور

وقتی سه سال پیش به اکوادور سفر کردم، تجربه چشم نوازی بود. شبانه بدون اطلاع از شهر به کیتو رسیدم. به عنوان یک کوله پشتی انفرادی با بودجه کم، به سختی سطح را خراش دادم. می دانستم که باید روزی با کامرون برگردم و عمیق تر کاوش کنم.

در سال 2018 قبل از سفر به گالاپاگوس و عاشق شدن دوباره خود را در شهر آمریکای جنوبی یافتیم. این یک ماجراجویی باورنکردنی در آند بود، و ما مجبور شدیم دندان های خود را در فرهنگ اکوادور فرو کنیم. من برای اولین بار از حضورم در کیتو خوشم آمد، اما برای بار دوم عاشق آن شدم.

کوسکو، پرو

کوسکو یکی از هیجان انگیزترین شهرهای آمریکای جنوبی است و این به دلیل طعم منحصر به فرد آن است. شهر پرو گسترده ترین شهر مسکونی در قاره آمریکا است و ساختمان های استعماری با معماری قدیمی اینکاها در تضاد هستند. در بسیاری از موارد، آن ساختمان‌های استعماری بر پایه‌های امپراتوری سابق اینکاها قرار دارند.

کوسکو هم توریستی و هم معتبر است. در راه رفتن به بازار، زنی را با لباس سنتی می‌بینید، در حالی که سه نفر دیگر سعی می‌کنند شما را کنار بزنند تا با آنها و لاما حیوان خانگی شایان‌دوستشان برای چند کف پا عکس بگیرند.

گردشگری انبوه هنوز حال و هوای آن را خراب نکرده است، با این حال می توانید به راحتی غذای خوب و یک کاپوچینوی مناسب پیدا کنید. همه اینها در قلب آند و دروازه ماچوپیچو و دره مقدس اتفاق می افتد.

تقریباً هر مسافری که به پرو سفر می‌کند به این شهر می‌رود، و به دلایل خوب، کارهای عالی زیادی در کوسکو وجود دارد. پس از چند روز کاوش در شهر در ماه ژوئن، ما عاشق شدیم و امیدواریم که روزی آن را بازگردانیم.

این شهر آمریکای جنوبی به عنوان یکی از زیباترین شهرهای جهان شناخته می شود. این شهر سرزنده قرن شانزدهمی که به خوبی حفظ شده است، در ساحل دریای کارائیب واقع شده است.

شهر قدیمی با خیابان های سنگفرش شده و معماری باستانی استعماری کامل شده است. این شهر در فهرست یونسکو است که مکان‌های زیادی برای گردش و لذت بردن از روز دارد.

سن خوان قدیمی، پورتوریکو

سن خوان قدیمی “San Juan Antiguo” یکی از محبوب ترین مکان ها برای بازدید در تمام پورتوریکو است. این به یک دلیل خوب است – شهر قدیمی خیره کننده است. سن خوان قدیم قدیمی ترین سکونتگاه در پورتوریکو و میراث جهانی یونسکو است. اینجاست که می‌توانید ساعت‌ها سرگردان باشید، و این کاری است که ما انجام دادیم – وارد کافه‌ها، بوتیک‌فروشی‌ها و رستوران‌های خوشمزه‌ای شدیم که برای یک سفر عالی ساخته شده‌اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا