سفر و گردشگری

روش های پیداکردن ارزان ترین بلیط های هوایی

با خطوط هوایی به صرفه دوست شوید

خطوط هوایی مقرون به صرفه، بلیط‌های ارزان‌تری نسبت به همتایان خود ارائه می‌دهند. این باید واضح باشد، اما این با مصالحه هایی مانند فضای کمتر برای پا و عدم وجود غذا/نوشیدنی «رایگان» در هواپیما (که به هر حال، معمولاً در بلیط با قیمت بالاتر شما با خطوط هوایی با خدمات کامل پوشش داده می شود) همراه است.

اگر بودجه پرواز را در نظر می گیرید، که به نظر ما راهی عالی برای صرفه جویی است، توصیه می کنم راهنمای ما در مورد 7 واقعیتی که باید درباره خطوط هوایی ارزان بدانید را بخوانید.

چگونه خطوط هوایی به صرفه را رزرو کنیم

1- مکان فرودگاه را بررسی کنید (برخی از خطوط هوایی ارزان قیمت به فرودگاه های خارج از شهر پرواز می کنند).

2- از پرداخت رزرو چمدان خود اطمبنا حاصل کنید. قوانین و محدودیت های وزن و تعداد چمدان ها را بدانید و بر اساس آن ها چمدان های خود را آماده کنید. برخی از خطوط هوایی (مانند رایان ایر) در صورت اضافه بارهزینه سنگینی دریافت می کنند.

3- به جزئیات توجه کنید. برای مثال در رایان ایر اگر کارت پرواز خود را چاپ نکنید برای شما جریمه در نظر گرفته می شود.

به یاد داشته باشید، اگر می‌خواهید ارزان‌ترین پرواز ممکن را رزرو کنید (نه برنده جایزه سال)، سازگار باشید، تحقیقات خود را انجام دهید و از الزامات و محدودیت‌های خطوط هوایی مقرون به صرفه مطلع باشید.

خطای خطوط هوایی و کرایه های فروش را جستجو کنید

خطوط هوایی گاهی اوقات هنگام ارسال کرایه های خود اشتباه می کنند که منجر به تخفیف جدی پروازها می شود. این ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد – بدبختی در تبدیل ارز، اشکالات فنی یا خطای انسانی. اگر در مورد نحوه یافتن کرایه خطای خطوط هوایی با دانش هستید، می توانید صدها دلار در یک بلیط صرفه جویی کنید.

یکی از محبوب ترین سایت ها برای ردیابی کرایه های فروش و خطا، Scott’s Cheap Flights است (یا اگر در بریتانیا هستید، Jack’s Flight Club را بررسی کنید). این وب سایت دارای یک تیم اختصاصی است که هر روز اینترنت را برای معاملات پرواز جستجو می کند. فقط یک حساب کاربری بسازید و وارد فرودگاه مبدأ خود شوید، و شروع به دریافت معاملات پرواز به صندوق ورودی خود خواهید کرد. همچنین یک طرح ممتاز با تنها 49 دلار در سال وجود دارد (اما می‌توانید با کد کوپن TNOMADS20 20٪ تخفیف دریافت کنید)، که به شما امکان دسترسی به معاملات پروازی حتی با تخفیف‌های عمیق‌تر را می‌دهد. با در نظر گرفتن اینکه اعضا به طور متوسط 550 دلار در هر بلیط صرفه جویی می کنند، این هزینه به خوبی ارزش دارد!

سایت‌های دیگری مانند Airfarewatchdog، Kiwi.com Deals، و Secret Flying منابع خوبی برای یافتن اشتباه و قیمت‌گذاری فروش هستند، زیرا نرخ‌های بلیت کاهش‌یافته را در یک نقطه جمع‌آوری می‌کنند. همچنین می‌توانید راهنمای دقیق نحوه‌ی ما را بخوانید که نحوه یافتن کرایه‌های اشتباه را به تنهایی توضیح می‌دهد. یک روش عالی این است که با استفاده از Skyscanner برای یک ماه پروازها را جستجو کنید (نکته شماره 3 در این مقاله). این به شما این امکان را می دهد که به راحتی نرخ کرایه کاهش یافته را در مقایسه با آنچه در آن ماه نمایش داده می شود تشخیص دهید، و دو بار به ما کمک کرده است که خودمان در کرایه های خطا تصادف کنیم.

پروازهای ارتباطی خود را با هزینه کمتر رزرو کنید

اگر به جایی پرواز می‌کنید که شامل ترانسفر می‌شود، مثلاً از کانادا به استرالیا که معمولاً شامل کانادا به لس آنجلس، سپس لس‌آنجلس به استرالیا می‌شود، در نظر بگیرید که ممکن است با اضافه کردن مقصد دیگری به سفرتان، رزرو این دو سفر جداگانه به‌صورت جداگانه ارزان‌تر باشد. . ناگفته نماند که در انجام این کار، نباید جاهای خالی رزرو کنید. باز هم می گویم: از ساعت ها فاصله رزرو نکنید! این رویکرد برای کسانی است که می‌خواهند قبل از گرفتن پرواز بعدی، یک مقصد اضافی چند روزه یا بیشتر ایجاد کنند. تنها استثنا در هنگام رزرو با Kiwi.com است، که ضمانت خود را برای انجام پروازهای ارتباطی حتی زمانی که با خطوط هوایی شریک یکسانی انجام نمی‌دهند، ارائه می‌دهند.

ابتدا، تحقیق خود را انجام دهید: تحقیق کنید و در کشور مبدا و مقصد خطوط هوایی ارزان قیمت را پیدا کنید. و سعی کنید به صرفه ترین آن ها را انتخاب کنید. به همین دلیل در ابتدا مشخص کنید که به کجا می روید و چگونه می خواهید به آنجا برسید.

با یک خط هوایی استرالیایی ارزان قیمت (Jetstar) از سیدنی به هونولولو، سپس با یک هواپیمای آمریکایی از هونولولو به مونترال، بیش از 400 دلار برای هرکدام در هنگام پرواز از استرالیا به کانادا در اوایل سال جاری صرفه جویی کرد. این به ما این امکان را داد که در راه بازگشت، یک توقفگاه پنج روزه مقرون به صرفه در هاوایی ایجاد کنیم، که کمتر طاقت فرسا و بسیار ارزانتر بود! Kiwi.com و AirWander هر دو موتورهای جستجوی عالی برای نشان دادن مسیرهای ارزان‌تری مانند این هستند که شامل چندین شرکت هواپیمایی است.

حتی می‌توانید استراحت‌های چند روزه خود را رزرو کنید، که اساساً به شما امکان می‌دهد 2 مقصد را با قیمت 1 ببینید. یک موتور جستجوی تخصصی برای انجام این کار. مبدأ، مقصد نهایی و تعداد روزهایی را که می‌خواهید توقف کنید را وارد کنید. AirWander لیستی از مکان‌هایی را که می‌توانید در توقفگاه خود ببینید، به شما ارائه می‌دهد، که اغلب حتی ارزان‌تر از یک موتور جستجوی پرواز معمولی است! برای یادگیری نحوه انجام این کار، راهنمای ما را در مورد نحوه دریافت وقفه های طولانی مدت رایگان و هک یک سفر به دو بخوانید.

ترفندهای خرید بلیط ارزان

1-لحظه ی آخر بلیط تهیه کنید.

2- وسط هفته را برای سفر انتخاب کنید.

3- خیلی زودتر از روز سفر بلیط تهیه کنید.

4- از حالت ناشناس کوگل استفاده کنید.

5- از بلیط های چارتر استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا