اخبار

کارهای جالب و الهام بخش افراد نیکوکار

چگونه مهربان تر باشیم

برای اینکه زندگی معنا بگیرد و ویژگی های انسان ها نمیان شود بهتر است در زندگی پر از خشم و نگرانی امروزه کمی بایکدیگر مهربان تر باشیم. برای مهربان بودن می توانید بااین شروع کنید که همواره به دنبال منفعت خود نباشید. سعی کنید به دیگران نیز توجه کنید. آن ها را قضاوت نکنید وسعی کنید به تمام افراد مهربانی کنید نه فقط آنهایی که به مهربانی نیازدارند. به افراد مهربان نگاه کنید و از آن ها الگو بگیرد. سعی کنید خود را جای دیگران قرار دهید و موقعیت آنها را درک کنید. شما نمی دانید که هرکس با چه چیزی در زندگی خود دسته پنجه نرم میکند بنابراین با همه مهربان باشد. فراموش نکنید که اول از همه با خودتان مهربان باشید.

1. زنی که هفتگی کباب برای سگ های پناهگاه می پزد

کلر نش واقعاً به سگ ها اهمیت می دهد. پس از شروع کار به عنوان یک سگ واکر داوطلب برای خانه سگ های کاردیف در ولز، او شروع به آوردن غذاهای باقی مانده از خانه برای خوردن توله های پناهگاه کرد. اما ضایعات غذا خیلی دور از دسترس نبود، و در نهایت او تصمیم گرفت که فقط باید خودش برای آنها غذا بپزد. او اکنون هر یکشنبه یک شام کامل کباب می‌پزد – مرغ، نخود، کلم بروکسل، سوسیس و همه چیز – و آن را به پناهگاه می‌دهد تا سگ‌ها از آن لذت ببرند.

خیلی خوب: سگ‌ها امسال یک غذای ویژه تعطیلات دارند – یک شام بوقلمون با تمام تزئینات. و همه این غذای دلچسب مستقیماً از جیب نش بیرون می‌آید، و خوبی قلبش.

2. مهمانان عروسی که به جای هدیه خون اهدا کردند

هدیه ای نامتعارف و کاری زیبا و خیرخواهانه در عروسی. دریک عروسی هند 300 نفر از مهمانان برای اهدای خون به صف ایستاند و متعهد شدند اعضای بدن خود را اهدا کنند.

پدر عروس که یک دکتر پیشرو در عرصه اهدای خون و اعضای بدن است از مهمانان خواست تا به جای کادو های معمولی با اهدای خون هدایای خود رابه این زوج جوان تقدیم کنند.

3. آرایشگری که به افراد بی خانمان مدل می دهد

آرایشگر مارک بوستوس مشتریان مشهوری دارد و او برای خدمات استایل خود مبلغی عادلانه دریافت می کند. اما نه یکشنبه ها. یک روز در هفته بوستوس به خیابان های نیویورک می رود و خدمات خود را به رایگان به بی خانمان ها ارائه می دهد. او به صورت شفاهی کار می کند و مردم در خیابان او را می شناسند. او همچنین عکس هایی از جلسات خیابانی خود را در اینستاگرام منتشر می کند، با بیوگرافی کوچکی در مورد مشتریان فردی.

خیلی خوب: Bustos فقط کوتاهی مو نمی کند. او به مشتریان بی خانمان خود لحظاتی دلپذیر و دور از زندگی روزمره و احساس وقار می دهد. و هر چند وقت یکبار، چنان دگرگونی به آنها می دهد که خود را آماده می یابند تا در زندگی خود تغییری برای بهتر شدن ایجاد کنند.

4. پیرزن 95 ساله ای که برای سربازان روسری می بافد.

نیکی اسمیت، 95 ساله، برای هر روز از زندگی خود سپاسگزار است و متعهد است که این حس قدردانی را به سربازان آمریکایی منتقل کند. او که خودش کهنه کار است، صدها صدها روسری برای اهدا به سربازان، با هماهنگی سازمان خیریه «عملیات قدردانی» مستقر در کالیفرنیا گره زده است.

خیلی خوب: برای این لمس شخصی، هر روسری با یک یادداشت ارسال می شود: «با عشق و قدردانی در هر بخیه توسط مادربزرگ نیکی که از نیروی دریایی ایالات متحده جنگ جهانی دوم بود، ساخته شده است.»

5. بازنشسته ای که با رول های دستمال توالت خوب عمل می کند

در داستانی الهام‌بخش از حل خلاقانه مشکلات، لئون دلونگ، بازنشسته سیاتل، با کارکنان سرایداری کار می‌کند تا رول‌های دستمال توالت نیمه‌استفاده‌شده را از ساختمان‌های اداری با کلاس بالا جمع‌آوری کند و آن‌ها را دوباره در بانک‌های مواد غذایی اطراف توزیع کند. در طول 15 سال گذشته، تخمین زده می‌شود که او یک میلیون رول دستمال توالت را جابه‌جا کرده است – که مدیران بانک مواد غذایی به سیاتل تایمز گفتند که به اندازه استیک‌های تی‌بون محبوب بوده‌اند.

خیلی خوب: دلونگ که با نام The Toilet Paper Guy شناخته می شود، چیزی را که اساسا برای یک بخش از جامعه آزاردهنده بود به چیزی فوق العاده مفید برای بخش دیگر تبدیل کرد.

6. مردی که با غریبه ها دوست می شود

رابی استوکس فردی که با غریبه ها رابطه ی دوستانه ایجاد میکند. او اعتقاد داردکه نباید به بچه ها گفت که با غریبه ها صحبت نکنند. او با تشکیل گروههایی از افراد مختلف از نژادها و اخلاقها و سیاسیت ها و اجتماعات مختلف سعی در ایجاد روابط دوستانه در بین مردم است. پهدف او از این کار تبدیل کردن دنیا به جای بهتر و ترویج مهربانی است.

خیلی خوب است: ITTS فعالیت های خود را گسترش داده است تا بنیادی را شامل شود که برنامه ها و مشارکت هایی را بر اساس گفتگو ایجاد می کند و یک جامعه جهانی را ایجاد می کند که به اشتراک گذاری و داشتن ذهن بازتر اختصاص دارد.

7. زنی که خانه های بیماران سرطانی را تمیز می کند

دبی ساردون یک نظافتچی حرفه ای است که در 30 سال گذشته شرکت نظافتی خود را اداره می کند. و در هشت سال گذشته، او از حرفه خود برای کمک به زنانی که با سرطان دست و پنجه نرم می کنند – با تمیز کردن خانه هایشان رایگان استفاده کرده است. سازمان غیرانتفاعی او، تمیز کردن برای یک دلیل، خدمات خدمتکارانی را که داوطلبانه برای تمیز کردن و تمیز کردن خانه‌ها در سراسر ایالات متحده و کانادا و بیمارانی که نیاز به کمک دارند، مطابقت می‌دهد.

بسیار خوب: با کمک داوطلبانش، هدف ساردون به زیبایی در وب سایت Cleaning for a Reason بیان شده است: هدف ما تمرکز بر خانه شما است، بنابراین می توانید روی سلامتی خود تمرکز کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا