سفر و گردشگری

نکات و ترفندهای پیشرفته و تجربی سفر

✓ با سازماندهی تست های چشایی کور با مردم ملاقات کنید و با غذاهای محلی آشنا شوید

با انجام تست چشایی کور، با غذا یا نوشیدنی مشخص مکانی که بازدید می کنید – قهوه در کلمبیا، شراب در فرانسه، ژلاتو در ایتالیا، غذاهای ترکی در ترکیه و غیره – آشنا شوید.

دسته ای از غذاها یا نوشیدنی های یکسان را از تولید کنندگان مختلف در همه محدوده های قیمتی جمع آوری کنید و ببینید (در واقع نمی بینید؛ آزمایش کنید) اگر می توانید تفاوت را در صورت چشم بند بودن ببینید.

این یک راه سرگرم کننده برای شناخت واقعی غذاهای لذیذ محلی و یک راه سرگرم کننده برای دوست یابی با دعوت از دیگران برای پیوستن است.

ببینید چگونه می توان آزمایش طعم کور انجام داد تا خودتان را انجام دهید و به عنوان مثال به تست طعم کور aguardiente ما در کلمبیا نگاهی بیندازید.

✓ با بسته بندی تنها حدود 57 مورد از دردسر خود خلاص شوید

در طول سال‌ها، فهرست بسته‌بندی‌های خود را به فهرستی از 57 مورد یا بیشتر که در یک بسته روزانه قرار می‌گیرند، تنظیم کرده‌ام. وزن این اقلام در مجموع کمتر از 20 پوند است و با توجه به اینکه من معمولاً برخی از وسایل را می پوشم، واقعاً نزدیک به 15 پوند است.

لیست بسته بندی مینیمالیستی من را بررسی کنید تا تنظیم دقیق خود را شروع کنید.

✓ کیف خود را با یک کیسه بزرگ پوشانده و محافظت کنید

یک کیف به اندازه‌ای بزرگ که کوله پشتی شما در آن جا شود، سه هدف را دنبال می‌کند:

برای سفرهای اتوبوس و هواپیما، کوله پشتی فانتزی شما را پنهان می کند و آن را به عنوان یک کیسه تصادفی از وسایل محلی که دزدها علاقه ای به غارت آن ندارند، پنهان می کند.

تسمه های کیف شما را از گیرکردن در تسمه های نقاله هنگام بررسی آنها برای پرواز محافظت می کند، که بیشتر از آنچه فکر می کنید اتفاق می افتد.

می توانید از آن برای جدا کردن لباس های کثیف یا هر چیز دیگری از بقیه لباس های خود استفاده کنید.

با تشکر از دوستان ما Em و Trev (با نام مستعار تام) برای این نکته فوق العاده! لطفا خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.

✓ با استفاده از برنامه های دوستیابی با افراد ملاقات کنید

[توجه: Bumble BFF برای ارتباطات غیر عاشقانه و غیر جنسی وجود دارد، اما در تجربه من افراد کافی از آن استفاده نمی کنند.]

حتی اگر مانند من و کیم در یک رابطه شاد هستید، از برنامه های دوستیابی مانند Tinder و Bumble برای ارتباط با افراد منطقه خود استفاده کنید.

مطمئن شوید که در نمایه خود مشخص کنید که به دنبال یک گفتگوی دوستانه با نوشیدن آبجو یا قهوه هستید و نه یک جفت و جور و شانس خود را با دادن دلیل خوبی (یعنی غیر از رابطه جنسی) برای آن افراد افزایش دهید تا بخواهند با شما ملاقات کنند. .

✓ با یادگیری نخوردن از انواع فواید غیرمنتظره لذت ببرید

کمی طول کشید تا عادت کنم، اما اکنون فقط دو وعده در روز می خورم و به طور منظم روزهای بدون غذا را می گذرانم.

نه تنها از روزه گرفتن فواید قابل توجهی برای سلامت جسمی و روانی می‌برم (برای اطلاعات به نکات روزه‌داری ما مراجعه کنید)، بلکه دیگر هرگز احساس گرسنگی نمی‌کنم. من وقتی راحت است میخورم، نه از روی عادت.

این برای مسافرت بسیار بزرگ است، زیرا من نیازی به حمل تنقلات در اطراف ندارم، هرگز مجبور نیستم روز خود را حول وعده های غذایی برنامه ریزی کنم، و هرگز احساس گرسنگی نمی کنم.

✓ با یادگیری خوابیدن روی زمین، خود را سفت کنید

مانند روزه داری، این هم یکی دیگر از مواردی است که کمی به آن عادت می کند، اما زمانی که انجام می دهید می تواند نتیجه دهد. عادت کردن به خوابیدن روی زمین باعث انعطاف پذیری و سازگاری شما با هر موقعیت خوابی در سفرهایتان می شود.

✓ با آوردن خوراکی ها از خانه، ارتباطات قوی تری ایجاد کنید

به یک میان وعده یا شیرینی سنتی که مختص کشور شما است فکر کنید و تعداد انگشت شماری از آنها را برای دادن به افرادی که در خارج از کشور ملاقات می کنید بیاورید.

آنها از این ژست قدردانی خواهند کرد و احتمالاً متقابل خواهند شد، که دری را به روی تجربه های غیرمنتظره و خارق العاده سفر باز می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا